HUAWEI TRIP | CHINA | PART I

Turiu prisipažinti, kad po pirmo mano apsilankymo Kinijoje (lygiai prieš metus) sau pasakiau, kad ten daugiau niekada nenorėčiau grįžti. Ir tikėjausi, kad tikrai negrįšiu.

Tačiau šiandien aš keliu taurę šampano už tai, kad grįžau. Keliu taurę už dar vieną nepaprastą kelionę į Kiniją. Ačiū HUAWEI, kad leidai iš naujo patirti, paragauti ir įkvėpti šios nuostabios šalies. Bet apie viską nuo pradžių.

Jau visai netrukus pasirodys mano kurtas filmukas apie šią kelionę. Dar kitaip – HUAWEI “Press Tour” kelionę, kurios trukmė – 1 savaitė. Tačiau prieš publikuojant filmuką, noriu bent trumpai papasakoti KAS/KAIP/KUR/KODĖL.

Kelionės esmė – geriau susipažinti su HUAWEI prekės ženklu. Ir iš tiesų, ta pažintis buvo suorganizuota tiesiog tobulai!! Pirmą parą praleidome Pekine. Tik su labai mažai miego! Apskritai, taip paskaičiavau, kad per visą praeitą savaitę, ko gero, ore ir lėktuve praleidau daugiau laiko nei miegojau per visas dienas kartu sudėjus (per 7 dienas turėjau net 6 skrydžius, tai +- jaučiausi kaip stiuardesė). Tačiau ilsėtis reikia namuose. O čia – viską pamatyti ir su viskuo susipažinti.

Pekine – saulėtos dienos, Uždraustasis miestas, nepaprastai skanus maistas bei Didžioji kinų sieną (kurią labai norėjau pamatyti dar pernai, bet nespėjau). Ta viena para buvo tikrai intensyvi ir jau kitą dieną popiet Pekino oro uoste laukėme savo skrydžio į kitą pietų Kinijos miestą – Shenzhen, kuriame aplankėme HUAWEI CAMPUS, susipažinome su HUAWEI filosofija, turėjome ne vieną įdomų interviu su HUAWEI atstovais. Šioje kompanijoje (visame pasaulyje) dirba net 176 000 darbuotojų ir tai yra lyderiaujantis išmaniųjų telefonų (ir ne tik) prekės ženklas.

blrt9332 Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset img_0733 Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with a6 preset img_1319 Processed with VSCO with b1 preset img_1380 Processed with VSCO with a6 preset

Pats Shenzhen miestas įdomus tuo, kad prieš 30 metų jame gyveno tik 20 000 žmonių. Šiandien čia gyvena 15 000 000 žmonių. Šis miestas be galo žalias, nesvarbu, kad betono čia daugiau nei žmonių!

Shenzhen praleidome 2 paras. Ir vėl – skanus maistas, gražūs vaizdai, geras oras! Next stop – Shanghai (daugiau apie šiamie mieste patirtus įspūdžius kitame įraše).

P.S.: Shenzhen oro uostas – vienas gražiausių matytų mano gyvenime. Be to, jis yra lėktuvo formos!